תאונות דרכים הן אירוע טראומטי המחייב פיצוי נאות

תאונות דרכים הן חוויה מטלטלת לכל המעורבים. לעיתים הן מסתיימות בפציעה, הגוררת שיבוש שגרת חייהם של המעורבים בהן, כאבים, אשפוז בבית חולים, נכות, פגיעה בכושר ההשתכרות והפסד ימי עבודה ולעיתים – במוות.

משרדנו עוסק, מזה שנים רבות, בייצוג תובעים בתאונות דרכים נגד חברות הביטוח והמוסד לביטוח לאומי, במטרה להשיג עבורם את הפיצוי המקסימאלי לו הם זכאים. הצוות שלנו מנוסה ומיומן בניהול משא ומתן עם חברות הביטוח לצורך קבלת הפיצוי המקסימאלי ובניהול ההליכים המשפטיים המתבקשים, וההישגים שאנו חווים בשטח, מוכיחים את הצלחתנו.

לאילו סוגי פיצויים זכאים נפגעי תאונות דרכים?

זכאותו של נפגע בתאונת דרכים לפיצוי מוסדרת בחוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים. החוק קובע כי הנפגע זכאי לסוגים שונים של פיצויים כספיים, ללא כל קשר לשאלת אשמתו בתאונה או אחריותו לתאונה, כגון:

• הוצאות רפואיות שנגרמו ויגרמו לו בעקבות התאונה.
  • הוצאות עבור עזרת הזולת שנגרמו ויגרמו לו בעקבות התאונה.
  • הוצאות נסיעה או ניידות, שנגרמו ויגרמו לו בעקבות התאונה.
  • פיצוי עבור הכאב והסבל, שהיו מנת חלקו.
  • פיצוי עבור הפסדי השתכרות, לרבות אובדן זכויות פנסיוניות במקרה שתאונת הדרכים מוכרת כפגיעה בעבודה.

הקושי הגדול בייצוג נפגעי תאונות דרכים הוא, אם כך, להוכיח נזקים כלכליים ולתרגם פגיעות גופניות לנזק כספי. הניסיון שלנו מאפשר "חשיבה מחוץ לקופסא" ויכולת להוכיח נזקים כלכליים באופן ייחודי ושונה.

כיצד נקבע גובה הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים?

גובה הפיצוי לו זכאי הנפגע נקבע על פי:

• שיעור אחוזי הנכות שייקבעו לו – הנקבעים על ידי מומחים רפואיים, הממונים על ידי בית המשפט, או על ידי ועדות רפואיות הפועלות על פי דין (כגון ועדות רפואיות של המוסד לביטוח לאומי או של קצין התגמולים)
  • נתוניו האישיים של הנפגע (גיל, כושר השתכרות וכו').

במקרים בהם אחוזי הנכות נקבעים ע"י ועדות רפואיות, אנו מלווים את הנפגע לכל אורך התהליך במטרה לסייע לקביעת אחוזי הנכות הגבוהים ביותר בהתחשב בסוג הפגיעה.

תביעה בגין תאונת דרכים היא תהליך ארוך ומסורבל המחייב טיפול מקצועי

למרות שנפגע תאונת דרכים אמור לקבל פיצוי בהליך מהיר, פעמים רבות נתקלים הנפגעים בקשיים רבים שמערימים עליהם חברות הביטוח והמוסד לביטוח לאומי ולמרבה הצער, מימוש הזכויות מתברר כהליך ארוך ומתסכל.

במקביל להתמודדותו הקשה עם הטראומה, נאלץ הנפגע לגייס כוחות ומשאבים, על מנת לעמוד על זכויותיו מול חברות הביטוח והמוסד לביטוח לאומי.

הטיפול המקצועי והרגיש של צוות משרדנו מספק לנפגע את הכלים והידע הנדרשים להתמודדות עם הבירוקרטיה והקשיים שמציבים המוסד לביטוח לאומי או יועציה המשפטיים של חברת הביטוח, וממקסם את סיכויו לקבל את מלוא הפיצויים המגיעים לו כחוק.

אם נפגעתם בתאונת דרכים, צרו עמנו קשר ואנו נעשה הכול על מנת להקל על סבלכם ולסייע לכם לקבל את הפיצויים המקסימאליים המגיעים לכם.